Monday, February 15, 2010

Tanya Sama Itu Bawang

Asalamualaikum....kita akhirnya ditakdirkan bertemu juga di dalam sudut berasaskan ilmiah ini..IT kata budak-budak sekolah....yang sedang ghairah menggunakan kemudahan yang separa asas ini....kita yang bukan budak sekolah ini pun apa kurangnya...Apalagi....saya orang baru di dalam bidang ini walaupun telah lama mendiami dunia ini....Namun ruangan ini atau mat salleh panggil blog. atau apa-apalah tentunya akan digunakan untuk tujuan rujukkan atau chat katanya.Saya terpanggil menulis bila telah hadir kefahaman saya tentang tujuan IT ini..Apapun saya mendoakan agar rakan-rakan yang akan melawati ruangan saya ini akan terus terpanggil untuk mengikuti atau menghayati isikandung yang akan terpapar di dalam ini...Kalau dilihat dari nama blog ini ..tentunya yang akan terbuka ruang ini adalah dari golongan yang berniaga.tapi saya berdoa agar yang akan ter melawat ruang ini datang dari segenap lapisan masyarakat...Kita Tunggu Ye..........Antara isikandung isunya seperti keluarga,duit,rutin harian...dan sebenarnya apa-apa saje yang akan jadi isu,macam kedai kopi jek.......ok..wasallam...cukup dulu...saya ni pendiam..tapi bila mengarang.....macam tak boleh berhenti....terimakasih

0 comments:

Post a Comment